Sunday, August 31, 2008

SELAMAT HARI MERDEKA

Yuuuhuuu....

Aduhai, tekanan tul lah...bukan x nak update..sejak dah start koje baru ni dah x leh nak tenet.
ALASAN!!! hehehe

Selamat Hari Merdeka SEMUA Wargenegara Malaysia..
Apa sebenar- sebenarnya pengertian kemerdekaan tu...
Bagi aku kemerdekaan tidak terikat dari mana-mana pihak atau anasir2 negatif yang mengontrol minda n diri kita dan selagi kita berlandaskan apa yang diperintahkan dan diajarkan oleh Allah s.w.t kita sememangnya MERDEKA rohani dan jasmani.... Cehwahhhh

Aku ni, sebenarnya suka membaca artikel yang membuka minda...walaupun aku ni dikatogerikan SENGET dari kalangan adik2 ku...TAPI mereka tu sebenar2 nya belum cukup mengenaliku....Aduhhhh ayat!! harus kena bantai aku lepas ni..

SELAMAT HARI MERDEKA & SELAMAT BERPOSE!!!!

7 comments:

Ceera said...

puiiiiiiii...

ayat tak agak2 ok kakcik.. muahahaha...

viruspadu said...

poyo okey

terus pening baca entry kakcik muhahahaha

Mieza said...

welkam kak....kayuh pelan2 ok...

salam kenal...!!

eYaNacOMeY said...

lame dh xupdate neyh.. hehe..sawang sudaa.. hmmm

p/s:: salam aidilfitri 2008..moga lebaran kali ni membawa seribu makna bersama org2 tersyg..hehe

BigMouth said...

anticik........ini ayin.poyo nye anticik ni..muhahaha...

Zara Noh said...

Hehe

Zara Noh said...

Hehe