Sunday, November 30, 2008

Bawak anak gi Tesco

Balik dari opis terus plan nak bawak dorang gi Tesco..
Hari sabtu aku keja setengah hari..
so boleh lah berjoli sikit

Terus tanya dorang..

Mama: Nak gi tesco tak (tempat tu je aku tau gi....)
Dorang : Nakkkkkk
Mama : Jommmmm...
Ini la tempat yang kitorang pegi....
Tu gambar Hadif ....
Gaya macam tak pernah pegi daaaa...
sebenarnya aku yang suruh buat gitu hik hik hik
Merah dengan gaya manje (dan2 dia pos gitu..)
Ehhhh...maktam pun ada la...

Aku letak dorang kat tempat mainan ni..
Dorang pun apa lagi terus je main
senang je anak2 aku ni
tak pernah rasa takut pun(tu yang bahaya tu!!)

Bayar RM5 sorang
aku pun terus chow...
boleh lah aku gedik sikit
Jalan sorang2
mana la tau , ada pakwe2 nak ngorat aku keeee(hehheh...perasaan tul)
tiba!!!!! mamat ni lak yang aku dapat..
ceh hampeh...
tu pun bersebab
nak jual produk baja dia tu la,,,
aku pan apa lagi
Layan je la...
Lama gak la dia Layan aku..
terbalik la pulak , aku tanya dia lebih2
sampai dia lak bosan nak jawab..

Dah setengah jam aku merewang..
Terus aku ambik anak aku..

Mama: Eh..Korang nak gi Karaoke tak?
Mama: Tadi masa mama rewang2, mama jumpa tempat kita boleh berdagdut...
Dorang : Nakkkkk (xde jawapan lain daaa)

So ni gambar2 kitorang berkaraoke..
Hadif & Nabil lepas gian tu..
aku pun nak tumpang sekaki..
Hadif dah boleh melepaskan microfon nya...
Habis je menyanyi ..
ajak gi main game lak
aku Layan je
Bukan pun selalu aku bawak dorang
Sesekali kita Enjoyyyyy...
Yang berdua ni sibuk je tengok BEN10..
Sebelum balik , kitorang makan Nasi Ayam..
Sedap ooo nasii ayam dia..
aku rasa dia letak banyak serbuk ajaib kut...
aku memang kenal tul dgn rasa dia tu....hik hik
ada lagi adegan2 Hadif merajuk, tapi x pulak aku ambik gambar dia
dia memang gitu , terpaksa la aku sabar ..kena la maintain comee...
Kalau nak tau..Hadif ada kat bawah meja yg merah sedang duduk tu..
sebab nye, aku beli abc tercampur agar2 warna pink..
Whattttttt!!! tu je....

Mama : kalau cam gini , lain kali mama malas lah nak bawak hadif lagi..
Jum Balikkkkk!!!! (ada alasan aku nak balik...dah letih lah....)

5 comments:

LizHairi said...

hi arah.salam perkenalan.saya pun slalu gak gi berkaroke kt k-square tu kalo balik umah mak kt klg.arah dok kat mane??

Ceera said...

adoi, merah posing yang tak tahan tu... leleh abisssssss...

Ijan said...

lets visit my blog
http://blogijan.blogspot.com/

Air Neslo Beng said...

wah...sonoknye bercuti.visit my website the-sun-daily.com

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI