Friday, November 14, 2008

Graduation Day


Kali ni nak tempek gambar anak2 Lelaki aku lak
Gambar time Graduation dorang

Best kan!! dulu masa aku xde pong..
Sekolah tadika jgn nak bayang lah..

Adik Beradik aku mana ada yg sekolah tadika
Cuma sorang tu je..Sape lagi BM lah..Jelesss Sungguh aku!!

tapi xpe aku tau kenapa,
Bukan sebab dia so special, ok..
tapi mungkin masa tu dia kelembapan sikit kotttt Logik!!!


















Nama: Muhammad Nabil Irfan

Bakal menjadi Engineer

Juga bercita2 menjadi Pencipta
Dan Juga minat melukis Cartoon
Ben10 ialah cartoon yg menjadi Idolanya..





















Nama : Muhammad Hadif Ilhan
Bakal menjadi Doctor Haiwan
Haiwan yg paling digemarinya Lembu
Dia bercita2 menjadi Pelukis Cartoons
Ben10 adalah super Hero nya...

















Remark : Ajoi & Angah UPSR camner ekkk!!!
Kalau nak hadiah mesti ada A tau...

3 comments:

sepet a.k.a zack_u said...

huyoooo..
kakcik update kol 1... cayalahhhh..
idea sampai mmg pagi2 eh..

a'ahlah..
angah n ajoi??
ape result?

BigMouth said...

huhu... ajoi tak A pun, tapi ttp dapat 5 tau.... tapi 5 B da......

Ara...alang dpt gi tadika sbb alang sorang yg pemalu tau...tu lah mak nak alang biasa2 ngan org..hehehehe yg ni br logik!!

Ceera said...

hahahahaha...

lawak sungguh la...

letih atam gelak tau...