Tuesday, November 11, 2008

Dulu, Sekarang..

















Ini si comel Darwish...
Comel kan dia...
aku mmg geram dgn kegebuan pipinye ngan keputihan kulit nya..
Mata dia pun besar sangat..

Anak aku dulu pun cam gini gak ..
Putih melepak, Gebu, tembab..semua pun ada la kat dia..

tapi sekarang semua pun xde kat dia...
















tu dia..sekarang..

Nabil : Mama nape kita hitam.. x mcm hadif putih?
mama : Ala Nabil mama tengok.. Nabil ni, Hitam pun manis..
Nabil : diam...
Mama : (alamak kena explain lagi ni)
ALLAH jadikan manusia ada yang putih ada yang hitam
yang penting kita kena jadi anak yang baik, x lawan ibu-bapa,
jgn mencuri,JGN buat benda yang ALLAH x suka..
MESTI kawan2 sayang dgn kita...dorang x tengok putih ke hitam ke..kelabu ke

Mama (lagi) : hah!! contah nya, tgk mama ni tak lawa, gigi x cantik , rambut pun x cantik,
gemuk lak tu...tapi nape ramai orang suka mama, sayang mama..
hah!! sebab perangai mama elok..sbb tu la...
(contoh ni aku x sanggup nak bagi, takut dia muntah lak...heheh)

Nabil :(dalam hati)Bila mama nak habis ni , menyesal tanya..


7 comments:

Ceera said...

hahahahahahaha...

lawak sungguh la hyeeeeeeee....

nasib ko la nabil dapat mak camnie...

B..alang said...

tu lah nabil , sape suh tanya .. laen kali klu nak tanya.. tanya je.. lepas tu suruh dadif ngan merah dengor.. ko pegi maen ps2 .. mesti xde sape kacau ko.. sbb adik2 ko dah tertidor... he..he..

MaisOl Elor@ said...

ceera & b.alang : korang pun boleh jumpa klu nak motivasi, arah leh bagi satu jam, FOC lagi.. mana nak dapat carikk!!

sepet a.k.a zack_u said...

hahahaha!!
pengajaran cite ni..
jgn tanye soklan kt kakcik..
mengundang tido lena di buai mimpi..
hehe!!

viruspadu said...

hahahahaha

adoiiiiiiii

nak kene sekeh la kak cik ni

Zara Noh said...

Hahaha

Zara Noh said...

Hahaha